Active Directory



Незабаром буде вже чотири роки, як вийшла система Windows з нею - служба Active. Уже стихли баталії про те, чим вона краще або гірше вже не з'являються обережні репліки, мов, почекати треба, поки інші не спробують так сервісний пакет не вийде, а те й два. Уже прочитана безліч літератури на цю тему, благо її російською мовою видано предосить. І от результат: великі й середні компанії масово стали переходити на Windows 2000 і Active Directory.

Після виходу Windows Server 2003 усе було звернено на цей продукт. Уже зараз компанії всі частіше планують впровадження саме цієї ОС, а не її попередниці. Можливо, відкриваючи фахівці хотіли б бачити саму останню інформацію про Active Directory 2003. Але для даної книги ця неможлива вимога, тому що тут я пишу про том. із чим працював тривалий час. Але це не означає, що книга марна для таких читачів. Всі концепції побудови служби каталогів і її обслуговувань залишилися колишніми. Тому все, що тут описано, повною мірою тносится й до Windows 2003.

З моменту виходу Windows 2000 я допомагав компаніям впроваджувати Directory. Шишок за цей час було набито чимало: у кожній організації своя специфіка й свої всі володіють різним ньому готовності до цього кроку. Це вимагало шукати обхідні пуги й нетривіальні рішення. Але подібні процеси мали місце й в інших країнах. У підсумку в Microsoft нагромадився значний досвід впровадження знання й досягнення сотень консультантів Microsoft Consulting Services. Частина інформації опублікована на Web-Сайті Microsoft, у базі знань Microsoft, також доступної Винтернете.

Робота з Active Directory




312 Active підхід професіонала Другий шлях спрощення не так очевидний. Він пов'язаний з аналізом правил настроювання інтерфейсу. Скажіть, що особливого можна придумати для трьох бухгалтерій, щоб їхні параметри кардинально відрізнялися від параметрів відділу збуту? Досвід показує (та й додатковий аналіз правил у цьому прикладі), що звичайно правил настроювання інтерфейсу Існують лише незначні якими в принципі можна зневажити. У нашім прикладі з'ясувалося, що різняться правила тільки по регіонах. Тому оделать тану до домену застосувати який визначає 90% загальних параметрів інтерфейсу, а до ОП першого рівня - ОГП, визначальні оставшиеся От варіант такого розміщення ОГП, Доменна облікових записів Політика перенапрямку папок і загальних параметрів Політика інтерфейсу Москва Політика параметрів інтерфейсу бухгалтерія Збут Збут Збут Другий варіант розміщення й ОГП Цей варіант став можливий багато в чому завдяки тому, що параметри інтерфейсу збігаються. Якщо б було не так, довелося б зупинитися на першому варіанті. Зрозуміло, що, крім запропонованих варіантів, можуть бути й трохи відмінні від них, але це не суть важливо. Головний урок, якому потрібно винести із цього приклада, звучить так:спрощуйте й ОГП, аналіз необхідних і прагнете їх Трохи доменов розглянемо випадок посложнее. Допустимо, треба спроектувати групову полігику для великої компанії, що утворилася із двох різні Відповіді на п'ять питань так. 312 Active підхід професіонала Другий шлях спрощення не так очевидний. Він пов'язаний з аналізом правил настроювання інтерфейсу. Скажіть, що особливого можна придумати для трьох бухгалтерій, щоб їхні параметри кардинально відрізнялися від параметрів відділу збуту? Досвід показує (та й додатковий аналіз правил у цьому прикладі), що звичайно правил настроювання інтерфейсу Існують лише незначні якими в принципі можна зневажити. У нашім прикладі з'ясувалося, що різняться правила тільки по регіонах. Тому оделать тану до домену застосувати який визначає 90% загальних параметрів інтерфейсу, а до ОП першого рівня - ОГП, визначальні оставшиеся От варіант такого розміщення ОГП, Доменна облікових записів Політика перенапрямку папок і загальних параметрів Політика інтерфейсу Москва Політика параметрів інтерфейсу бухгалтерія Збут Збут Збут Другий варіант розміщення й ОГП Цей варіант став можливий багато в чому завдяки тому, що параметри інтерфейсу збігаються. Якщо б було не так, довелося б зупинитися на першому варіанті. Зрозуміло, що, крім запропонованих варіантів, можуть бути й трохи відмінні від них, але це не суть важливо. Головний урок, якому потрібно винести із цього приклада, звучить так:спрощуйте й ОГП, аналіз необхідних і прагнете їх Трохи доменов розглянемо випадок посложнее. Допустимо, треба спроектувати групову полігику для великої компанії, що утворилася із двох різні Відповіді на п'ять питань так. [...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461] [462] [463] [464] [465] [466] [467] [468] [469] [470] [471] [472] [473] [474] [475] [476] [477] [478] [479] [480] [481] [482] [483] [484] [485] [486] [487] [488] [489] [490] [491] [492] [493] [494] [495] [496] [497] [498] [499] [500] [501] [502] [503] [504] [505] [506] [507] [508] [509] [510]