Active Directory



Незабаром буде вже чотири роки, як вийшла система Windows з нею - служба Active. Уже стихли баталії про те, чим вона краще або гірше вже не з'являються обережні репліки, мов, почекати треба, поки інші не спробують так сервісний пакет не вийде, а те й два. Уже прочитана безліч літератури на цю тему, благо її російською мовою видано предосить. І от результат: великі й середні компанії масово стали переходити на Windows 2000 і Active Directory.

Після виходу Windows Server 2003 усе було звернено на цей продукт. Уже зараз компанії всі частіше планують впровадження саме цієї ОС, а не її попередниці. Можливо, відкриваючи фахівці хотіли б бачити саму останню інформацію про Active Directory 2003. Але для даної книги ця неможлива вимога, тому що тут я пишу про том. із чим працював тривалий час. Але це не означає, що книга марна для таких читачів. Всі концепції побудови служби каталогів і її обслуговувань залишилися колишніми. Тому все, що тут описано, повною мірою тносится й до Windows 2003.

З моменту виходу Windows 2000 я допомагав компаніям впроваджувати Directory. Шишок за цей час було набито чимало: у кожній організації своя специфіка й свої всі володіють різним ньому готовності до цього кроку. Це вимагало шукати обхідні пуги й нетривіальні рішення. Але подібні процеси мали місце й в інших країнах. У підсумку в Microsoft нагромадився значний досвід впровадження знання й досягнення сотень консультантів Microsoft Consulting Services. Частина інформації опублікована на Web-Сайті Microsoft, у базі знань Microsoft, також доступної Винтернете.

Робота з Active Directory




Active Directory: професіонала поки контролер не роботу, його не можна включити у мережу для обробки запитів користувачів. Для кожної критичної крапки потрібно визначити дії, які ви повинні виконати, якщо щось раптом іде не так. Скажемо, для першої з вище критичних крапок дії досить прості: знову включити контролери домена. Для другий - ление колишньої конфігурації контролера з резервної копії. Крім описаних критичних крапок, треба критичне Допустимо, ви плануєте відновити систему за вихідні. Попереднє тестування дозволило довідатися, скільки часу займає та або інша процедура. Просуммировав час і де треба, процес, ви вирішили, що до 12 годинників дня неділі ви завершите всю роботі Припускаючи, що щось може піти не треба крапку, після якої всі ваші дії повинні бути зупинені. Наприклад, тестування показує, що для відновлення вихідного стану системи потрібно 8 годин, а користувачі починають роботу з 9.00 у понеділок. Це значить, що якщо до 1 години ночі в неділю не те всі роботи потрібно припинити й почати відкіт до колишнього стану. Ніякі міркування типу полчасика» взяти до уваги Сис тема повинна бути працездатна до початку робочого дня. Дії, виконувані у випадку невдачі в критичних крапках, визначення критичного часу й дій у випадку його настання і становлять план відкоту. У підсумку алгоритм відновлення системи з урахуванням плану відкоту можна скласти так (див. мал. на стор. 471). Виявлення кращого кандидата на відновлення Повернувшись до плану відновлення, ви побачите, що спочатку відновлюється тільки по одному контролері в кожному домене. Вони закладуть основу вашої відновленої системи. При відборі найкращих кандидатів необхідно враховувати: наявність резервної копії контролера; якість резервної копії; • функції, що виконувалися до краху. Цілком що якщо резервна копія для якогось контролера не існує, то він не може бути на відновлення. Це справедливо, навіть якщо цей контролер був установлений усього день назад. Якість резервної копії визначається строком її давнини. Навер няка ви підозрюєте, що з'явилося причиною тотального збою в лісі. А якщо ні, те приблизно знаєте час, коли з'явилися перші при [...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461] [462] [463] [464] [465] [466] [467] [468] [469] [470] [471] [472] [473] [474] [475] [476] [477] [478] [479] [480] [481] [482] [483] [484] [485] [486] [487] [488] [489] [490] [491] [492] [493] [494] [495] [496] [497] [498] [499] [500] [501] [502] [503] [504] [505] [506] [507] [508] [509] [510]